Fer una reclamació


Si et retarden les visites mèdiques.
Si no et donen hora per a l'especialista.
Has d'esperar moltes hores quan vas a urgències.
Et diuen de pagar proves mèdiques.
Et proposen d'operar-te per la privada per evitar les llistes d'espera.
Estàs en una lliste d'espera des de fa més de sis mesos.
No pots pagar-te els medicaments.
No t'atenen perquè no tens targeta sanitària.

Tens el dret a fer una reclamació!

Si esperem i callem sembla que no passi res, quan en realitat si estem patint:
—pel retard en quansevol intervenció o per a un diagnòstic,
—pel retard en una resonància i disposar del diagnòstic per començar el tractament.
També hi ha llistes d'espera per la Clínica del Dolor, i per fer rehabilitació…
Tot això repercuteix en la qualitat de vida de les persones que esperan.

Demaneu el full de reclamació, quan l'entregueu no oblideu que us tenen que tornar una
còpia segellada.
És important que si no teniu resposta en breu, la reclamació la podeu
fer arribar al CatSalut, que té l'obligació de contestar-vos entre 10 i 15 dies.

Si veniu a l'assemblea que fem els dimecres a les 18 h a l'AAVV del Cementiri Vell
us informarem i us ajudarem en el que faci falta.

Tenim l'experiència que, en la majoria dels casos, les reclamacions han estat 
efectives.

LA SANITAT ÉS UN DRET

La sanitat la paguem entre tots, i entre tots hem d'evitar que ens la 
desmontin per beneficiar al negoci de les privatitzacions.

VENIU A L'ASSEMBLEA

LLUITEM PER UNA SANITAT PÚBLICA I UNIVERSAL